ניסור רצפת בטון ביהלום

ניסור רצפת בטון ביהלום

 עבור תיקון צנרת, פתיחת פתח בריצפה לפיר מעלית או לכל צורך אחר, שירותי ניסור רצפה יהפכו מורכבים פי כמה כשזו עשויה בטון, לעתים בעובי של חצי יותר או יותר, ובמיוחד בקומה גבוהה. אך עם הציוד הנכון בידיים הנכונות אפשר לצלוח את המשימה בהצלחה ובביטחון. 

בפרויקטים רבים של שיפוצים, תיקוני צנרת, בנייה או שיפור תשתיות ישנו צורך לפתוח פתח בריצפה או במשטח אופקי אחר המציב אתגר בפני העוסקים במלאכה – כך למשל, ניסור תקרת בטון, חיתוך מדרכה או חיתוך אספלט בכביש, ניסור רצפת בטון וכן הלאה.

הסיבות לצורך בחיתוך מדויק שכזה מגוונות: החלפת צנרת פגומה מתחת לריצוף, ניסור בטון לפתח למהלך מדרגות או פתח לפיר מעלית, הוצאת חלק מיותר או פגום במדרכה ועוד. אך הפתרון אחד: שימוש בשירותי ניסור יהלום בריצפה כדי לבצע את המשימה על הצד הטוב ביותר, בקלות ובדיוק רב, ותוך מציאת פתרונות למורכבות המשימה (למשל, הצורך בסילוק החלק שנחתך מהמקום בעזרת מנוף כשאלו שירותי ניסור רצפת בטון בקומה שנייה ומעלה, וכן הובלת פסולת זו אל אתר השלכת פסולת בניין כנדרש בחוק). 

 

 

אחים צדיק – ניסור בטון ביהלום ברצפה או בתקרה בכל עובי, גם בגובה, עם אפשרות לשירותי פינוי במנוף.

מיומנות ומוניטין של כ-30 שנה בביצוע ניסור רצפות, כבישים, מדרכות ועוד בכל הארץ.

להצעת מחיר, צרו עמנו קשר: 6325* או 1-800-70-5757 

איך מבצעים ניסור רצפת בטון הלכה למעשה? 

  • מזמינים שירותי ניסור רצפה מחברת ניסור וקידוח בטון ותיקה ובעלת מוניטין, המסוגלת לטפל בכל האספקטים של הפרויקט – לרבות שירותי מנוף אם צריך, ופינוי פסולת הבטון. שימו לב, ניסור תקרה או כל עבודה בגובה מחייבים אישור עבודה בגובה, ציוד מתאים וניסיון ומיומנות במשימות מעין אלו.
  • בחירת הציוד המתאים לעבודה בהתאם לעובי הבטון ולשאר המשתנים בפרויקט. ניסור רצפת בטון מבוצע בעזרת מסור דיסק יהלום – כלומר, דיסק פלדה בחיזוק של אבק יהלומים – שגודלו ועוביו נבחרים לפי הפרמטרים של החיתוך הדרוש. את החיתוך ניתן לשלב עם הזרמת מים למניעת התפזרות אבק ולצמצום הרטט הנגרם במהלך העבודה לאזור המנוסר.
  • בדיקת שטח הניסור כדי לוודא שניתן לבצע אותו מבלי לגרום לנזק לתשתיות (למשל, אם יש צנרת שעוברת בתוכו), וסימון מדויק של השטח אותו יש לחתוך.
  • למען הבטיחות: ניקוי השטח מגורמים מפריעים, והצטיידות במיגון מתאים לעוסקים במלאכה (משקפי מגן, קסדות וכו').
  • ביצוע ניסור רצפה מדויק על פי הסימונים, הניסיון והמצב בשטח.

במנוף או במלגזה: איך מסלקים את החלקים בגמר שירותי ניסור רצפה מבטון?

העבודה בשטח אינה מסתיימת לכשהחיתוך מבוצע על הצד הטוב ביותר כפי שדרשתם – הלא כעת יש להיפטר מהחלק המנוסר, מה שהופך מאתגר יותר כשמדובר בחתיכות גדולות וכבדות, או למשל בעבודה בגובה במבנה קומות.

חלק מהחברות בתחום הקידוח והניסור בבטון מספקים שירות משלים של פינוי השטח, וכדאי לוודא שיש להן את הציוד המתאים לעשות זאת – למשל מנוף עם כושר הרמה וגובה מתאימים, מכולות, מלגזות וכו'.

מחיר ניסור רצפת בטון נקבע בין השאר על פי:

  • עובי הבטון
  • ממדי עבודת הניסור ושטחו
  • הגישה לשטח: האם מדובר בגישה בעייתית, עבודה בגובה, היעדר חשמל וכו'
  • צורך בפינוי פסולת הבטון וסוג הציוד הדרוש למשימה (מלגזה או מנוף וכו')

 

למידע נוסף אודות ניסור רצפת בטון או ניסור תקרת בטון ולהצעת מחיר,

חייגו 6325* או 1-800-70-5757

Call Now Button דילוג לתוכן