קידוח בטון למעבדה חוזק בטון

קידוח בטון לבדיקות מעבדה / קידוח לבדיקת חוזק בטון

 בדיקות מעבדה לבטון נדרשות לצורכי קבלת טופס 4 למבנה חדש, לבדיקות בטיחות למבנה קיים ועוד.

האם תמיד חייבים להזמין קידוח בטון לבדיקות מעבדה, או שניתן לבצע את המבדק ללא פגיעה בתשתית הקיימת?

הבטון הוא חומר גלם חזק ביותר, ולכן הינו אחד הפופולריים ביותר לבנייה, ובמיוחד של חלקי מבנה המחייבים כוח וחוסן מיוחדים –

קורות ויסודות, ממ"דים ומקלטים, מרתפים ועוד. אולם גם חומר זה יכול להיות מועד לבעיות, ואינו תמיד חסין בפני כל: במיוחד כשיש בו סדקים בלתי נראים מזעזועים בעבר, או אם מלכתחילה חומר היציקה לא הוכן ונוצק כהלכה.

אי לכך ולכן תהליכי בנייה, שיפוץ, חיזוק, הרחבת בניין קיים וכו' רבים מחייבים על פי חוק עריכת בדיקות לחומר זה, כדי לוודא את איכותו וחוזקו.

האם חייבים לקדוח?

לא תמיד חייבים לבצע קידוח בטון לבדיקת מעבדה –

בבית חדש למשל כדאי לדאוג לביצוע הבדיקות במהלך יציקת הבטון כשעודנו רך, כי אז קל יותר לקחת דגימה בשאיבה פשוטה, ללא הצורך בהזמנת שירותי קידוח בטון לבדיקות מעבדה וגם

ללא השפעה פיזית על הבנייה. לעתים ישנם מקרים בהם ניתן לבצע בדיקות אל הרס, כלומר בדיקות מיוחדות המבוצעות ללא נזק למבנה וללא לקיחת דגימות (ולכן נקראות בדיקות לא הורסות), כגון בדיקה אולטרסונית, בדיקת פטיש שמידט וכו'.

בכל המקרים האחרים דרושה חברת ניסור וקידוח בטון מזוין, המיומנת בהוצאת דגימות שכאלו במהירות, בקלות, במדויק, וללא סיכון לזעזוע או לרטט במבנה הקיים. הדגימה מהחומר הקשה מועברת למעבדה, שם נמדדים הפרמטרים

המבוקשים – כמו למשל חוזק לחיצה, כושר הספיגות למים, ספיגות נימית, מסה סגולית מרחבית של החומר ועוד (בהתאם לנדרש).

חשוב לזכור!

 זו לא "רק בדיקה קטנה" שכל אחד יכול לקדוח לצורך ביצועה – חשוב מאוד להזמין רק אנשי מקצוע רציניים ובעלי ניסיון בתחום לצורכי קידוח בטון לבדיקת מעבדה, כדי שהוצאת הדגימה תבוצע באחריות ובבטיחות מלאות, ללא סיכונים, גם אם מדובר בלקיחת דגימות ממקומות קשים לגישה (כמו קידוח בטון לבדיקת קורה בגובה).

אחים צדיק מתמחה מזה כ-30 שנה בקידוחי בטון בכל גודל ולכל מטרה, גם בתנאים קשים במיוחד – החל מגישה בעייתית, דרך קידוח הפוך או קידוח בטון בגובה רב (עם רישיון לעבודה בגובה), במקומות ללא חשמל ועוד. בין אם זהו קידוח של מילימטר או 26 צול, הצוות המקצועי המיומן שלנו יוצר קידוח עגול ומדויק על המילימטר בדיוק מושלם, בעבודה נקייה ובהקפדה בלתי מתפשרת על בטיחות המבנה, העוסקים במלאכה, הרכוש ובני האדם שבמקום.

להזמנת שירותי קידוח לבדיקת בטון או לקבלת הצעת מחיר, חייגו אלינו

Call Now Button דילוג לתוכן