קידוח בטון בהרצליה: בכל קוטר ובכל מצב

  • זקוקים לקדיחת חור בתשתית בטון או בטון מזוין עבור חיבור חשמל או העברת תשתיות?
  • צריכים תעלה עגולה ומדויקת עבור צנרת, קווי ביוב ומים או כבלים במבנה בטון?
  • רוצים לחבר מזגן בממ"ד בבית ושום מקדחה אינה יכולה לבצע את העבודה ללא נזק למרחב המוגן?
  • מחפשים חברת קידוח בטון בהרצליה בעלת הניסיון, המומחיות והרצינות לפרויקט רציני וגדול?

בכל צורך, בכל סדר גודל של פרויקט/עבודה, בכל קוטר קידוח נדרש, בכל זווית, בכל עומק של בטון, לכל מטרה, ובכל מצב (בגובה, קידוח בטון הפוך, או במקומות בעלי גישה קשה וכו') – אחים צדיק הינם האנשים הנכונים לביצוע המשימה על הצד הטוב ביותר: במחיר הוגן, עם דיוק, בבטיחות קפדנית, בשירות מצוין, בביטחון מלא ששום נזק או זעזוע מיותר לא ייגרם לתשתיות הבטון כתוצאה מהעבודה.

אחים צדיק – הבחירה הראשונה והמתבקשת לכל עבודה בהרצליה ובשרון.

לקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות, התקשרו: 6325* או 1-800-70-5757

מדוע לבחור בנו לביצוע קידוח בטון בהרצליה או בשרון עבורכם?

  • חברה רצינית עם מוניטין של כ-30 שנה בתחום – עבדנו עם מיטב החברות, המוסדות והגופים במשק, ממשרד הביטחון וחברת חשמל ועד אסם, רשות שדות התעופה וקבוצת מנרב, ובמקביל גם עבור אינספור קבלנים ולקוחות פרטיים בכל רחבי הארץ.
  • בטיחות ללא פשרות – עבודה עם בטון היא עסק רציני, המערב כלים כבדים. אנו לוקחים את נושא הבטיחות במלוא כובד הראש, גם את בטיחות העובדים וגם את בטיחות ושלמות המבנה או תשתית הבטון הנקדחים. העובדים מגיעים להדרכות בטיחות שוטפות, עובדים עם ציוד מגן על פי תקנות הבטיחות, ומחזיקים ברישיון לעבודה בגובה.
  • מומחיות בכל עבודות הקידוח והניסור בבטון ובביצוע כל אתגר בתחום – עם מיומנות וניסיון של כ-30 שנה, יש לנו את היכולת לבצע כל קידוח נדרש בכל תנאי שטח ובכל סדר גודל: קידוח בטון בהרצליה בבית פרטי עבור חיבור מכונת כביסה או בפרויקט תשתיות רחב היקף בשרון עם מספר צוותי עבודה במקביל, בתנאי גישה מסובכים ובתנאי שטח בעייתיים (עבודה על קו מי הים, במבנים מסוכנים, בגובה וכו'), בקטרים ובעומקים בלתי שגרתיים ועוד, ולכל מטרה: אספלט, בטון לצנרת מים וביוב, מעבר חשמל ותקשורת, בטון לפיר מעלית/עשן/אשפה, לחיבור מייבש/מכונת כביסה, למזגן/ונטה, כלונסאות ועוד.
  • עבודה לתפארת בדיוק מופתי – בעזרת מקדחי כוס יהלום מיוחדים וציוד לצמצום מפגעי אבק ורטט, אנו יוצרים קידוח עגול ומנהרות ותעלות בדיוק מושלם, ללא סטיות, ובמינימום זעזוע לבטון שמסביב לאזור הקידוח. גם מבחינת לוחות זמנים, אנו מתחייבים לסיום העבודה במועד שנקבע, מורכבת ככל שתהיה.
  • משאירים לכם שטח נקי – מלכתחילה חשבנו על פתרונות לצמצום האבק הנוצר במהלך הקידוח באמצעות ציוד מיוחד, ולרשותכם גם עומד מערך שלם של כלי העבודה שלנו לשינוע פסולת הבטון (לאתרים מורשים כחוק): מכולות, מנופים, משאיות, מלגזות ועוד.
  • שירות ואמינות ללא תחרות – ייעוץ מקצועי והכוונה מצוות מקצועי ולבבי, אוהב אדם, שכולו צוות קבוע, מסור ומנוסה, בלי עובדי קבלן. נשמח לספק הצעת מחיר ללא התחייבות לכל עבודת קידוח בטון בהרצליה ובשרון.

חייגו עכשיו לקבלת פרטים נוספים ולקבל הצעת מחיר משתלמת עבור ניסור או קידוח בטון בהרצליה ובכל אזור השרון והמרכז: 6325* או 1-800-70-5757